כיצד למנוע מעדשות הצבע להיקרע

זה יכול להיות מתסכל כאשר עדשות הצבע שלך נקרעות באמצע היום. זה אפילו יותר מתסכל כשזה קורה באופן קבוע. עם זאת, ישנן כמה סיבות מדוע זה עלול לקרות ומה עליך לעשות כדי למנוע את קריעת עדשות מגע.

מדוע עדשות מגע נקרעות?

הסיבות העיקריות וכיצד להימנע מכך:

האם ידעת שעדשות המגע שלך רכות פי 40 מהעיניים שלך? ובכן הם. מה שאומר, שהם יכולים להינזק בקלות על ידי מעט כוח. יתר על כן, חשוב להבין שרוב עדשות המגע הציבעוניות בימינו הם עדשות רכות. עדשות רכות הן בדרך כלל שבירות ויכולות להתייבש במהירות, ולכן יש סיכוי גבוה יותר שהם יהרסו כאשר הטיפול בהם לא נכון.

חום ומיזוג אוויר חם בבית – יכולים לגרום לעדשות המגע שלך להיקרע , חום מגביר את הסיכון ליובש בעיניים ועדשות המגע נוטות להיקרע כאשר אתה מוציא את העדשות מעין יבשה. 

סיבה נוספת יכולה להיות שהשתמשתם בעדשות המגע זמן רב מדי. יש להחליף עדשות מגע בהתאם ללוח הזמנים המומלץ , ולעולם אין להרכיב את אותו זוג במשך יותר מלוח הזמנים המומלץ.

דרך נוספת שבה עדשות מגע יכולות להינזק היא אם מרכיבים אותן בזמן שחייה בים או בבריכה. הכלור בבריכות שחייה עלול לגרום להתייבשות עדשת המגע ולפגוע בציפוי עדשות המגע לאורך זמן, מה שיגרום להן להיקרע כאשר תסיר אותן מהעיניים.

לסיכום
כאשר עדשות הצבע שלכם נקרעות זאת לא חוויה נעימה, מכיוון שהיא לא רק לא נוחה ויקרה, אלא שהיא גם יכולה להוות סיכון לבריאות העיניים שלך. אם אתה צריך זוג חדש של עדשות צבע , למה שלא תשקול לקנות מ- FANCY LOOK מכיוון שיש לנו מבחר רחב של עדשות צבע באיכות גבוהה במחירים סבירים.

דילוג לתוכן